Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Büyükşehir Belediyespor Parkede Mücadele Edecek

BÜYÜKŞEHİR PARKEYE ÇIKIYOR Türkiye Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Ligi’nde mücadele

BÜYÜKŞEHİR PARKEYE ÇIKIYOR

Türkiye Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Ligi’nde mücadele eden Ordu Büyükşehir Belediyesi Sağlıklı Yaşam Gençlik ve Spor Kulübü Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı sezonun ilk maçında parkeye çıkıyor.

f9d8180a 11ef 4317 9496 e552bbb2b117 B%C3%9CY%C3%9CK%C5%9EEH%C4%B0R%20PARKEYE%20%C3%87IKIYOR%20

Ordu Büyükşehir Belediyesi Sağlıklı Yaşam Gençlik ve Spor Kulübü Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı yeni sezon startını verdi. Sezon öncesi hazırlıklarını tamamlayan Ordu Büyükşehir Belediyesi Sağlıklı Yaşam Gençlik ve Spor Kulübü Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, Tekerlekli Sandalye Basketbol  1. Ligi 2021-2022 sezonu ilk karşılaşmasına Gaziantep’te çıkacak.

Sezonunun ilk karşılaşmasında galibiyete odaklanan Tekerlekli Sandalye Basketbol Takımı, 7 Kasım Pazar günü saat 13.30’da Gaziantep Talat Özkarslı Spor Salonunda Engelsiz Gaziantep Spor Kulübü ile mücadele edecek.