Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Covid-19 Testi Pozitif Çıktı

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, kendisi ve eşi Emine Erdoğan’ın corona virüsü testlerinin pozitif çıktığını duyurdu

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, kendisi ve eşi Emine Erdoğan’ın corona virüsü

Erdoğan ve Eşi Emine Erdoğan Koronavirüse Yakalandı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla kendisi ve eşi Emine Erdoğan’ın Covid-19 test sonuçlarının pozitif çıktığını duyurdu.

Erdoğan, hafif belirtiler göstermeleri üzerine yaptırdıkları test sonucunda koronavirüse yakalandıklarını belirterek, hastalığın Omicron varyantı olduğunu öğrendiklerini ifade etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan paylaşımında, “Bugün hafif belirtiler üzerine eşimle birlikte yaptırdığımız COVID-19 testimizin sonucu pozitif çıktı. Omicron varyantı olduğunu öğrendiğimiz hastalığı hamdolsun hafif geçiriyoruz. Görevimizin başındayız. Çalışmalarımıza evde devam edeceğiz. Dualarınızı bekliyoruz.” ifadelerine yer verdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın açıklamasının ardından çok sayıda siyasetçi ve vatandaş sosyal medya üzerinden geçmiş olsun mesajları paylaştı.

Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber