
Ordu’nun Ünye ilçesinde yaşanan ilginç olay, görenleri şaşkına çevirdi. Bir sürücü, sahil bandında araç yolu yerine bisiklet yolunu kullanarak ilerledi.
Edinilen bilgilere göre olay, Burunucu Mahallesi sahilinde meydana geldi. İddiaya göre 52 ACJ 675 plakalı otomobilin sürücüsü, Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan bisiklet yolunda bir süre araç kullandı.
Çevredeki vatandaşların dikkatini çeken araç, daha sonra Tilla Çay Bahçesi önüne park edildi.
Ekipler Olay Yerine Sevk Edildi
Gece saat 00.30 sıralarında çevre sakinlerinin durumu fark ederek yetkililere haber vermesi üzerine olay yerine ekipler sevk edildi.
Araç içerisinde kendinden geçmiş halde bulunan sürücü, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye götürüldü.
Olayda herhangi bir yaralanma yaşanmazken, sürücünün sağlık durumuna ilişkin incelemelerin sürdüğü öğrenildi.
Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
