Ordu İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından düzenlenen operasyonda uyuşturucu madde ele geçirildi.
Edinilen bilgilere göre, il dışından Ordu’ya uyuşturucu madde getirileceği yönünde alınan istihbarat üzerine harekete geçen ekipler, 13 Eylül 2021 tarihinde çalışma başlattı.
Yapılan kontroller ve aramalar sonucunda 2 şüpheli yakalandı. Şüphelilerin üzerlerinde ve ikametlerinde gerçekleştirilen aramalarda çeşitli uyuşturucu maddeler ele geçirildi.
Gözaltına alınan şüpheliler hakkında “uyuşturucu madde ticareti” suçlamasıyla adli işlem başlatıldı. Şüphelilerden biri adli kontrol şartıyla serbest bırakılırken, diğer şüpheli çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
ÇNH
