Türkiye genelinde salgınla mücadele kapsamında uzun süre uygulanan sokağa çıkma kısıtlamaları, normalleşme adımları doğrultusunda sona erdi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 1 Temmuz itibarıyla kısıtlamaların kaldırılacağını açıklarken, detayların İçişleri Bakanlığı tarafından yayımlanacak genelge ile duyurulacağını belirtti.
1 Haziran’da başlayan kademeli normalleşme sürecinde hafta içi ve hafta sonu belirli saatlerde uygulanan sokağa çıkma kısıtlamaları, alınan yeni kararlarla tamamen kaldırıldı. Böylece vatandaşlar uzun bir aranın ardından günlük yaşamlarına daha normal şartlarda devam etme imkânı buldu.
Yetkililer, kısıtlamaların kaldırılmasına rağmen salgına karşı kişisel tedbirlerin sürdürülmesinin önemine dikkat çekti.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber


