Ünye Belediye Başkanı Hüseyin Tavlı, yayımladığı yeni yıl mesajında vatandaşların 2022 yılını kutlayarak sağlık, huzur ve bereket temennisinde bulundu.
Ünye Belediye Başkanı Hüseyin Tavlı, yeni yıl dolayısıyla yayımladığı mesajında 2022 yılının başta Ünye olmak üzere ülkemize ve tüm insanlığa sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini diledi.
Mesajında birlik ve beraberliğin önemine vurgu yapan Başkan Tavlı, yeni yılın kardeşlik duygularını güçlendirmesi ve toplumun her kesimine umut olması temennisinde bulundu.
Ünye Belediyesi olarak yeni yılda da vatandaşlara en iyi hizmeti sunmak için çalışmaya devam edeceklerini belirten Tavlı, ilçenin gelişimine katkı sağlayacak projelerin sürdürüleceğini ifade etti.
Başkan Tavlı, “Yeni yılın huzur, sağlık ve bereket getirmesini diliyor, tüm hemşehrilerimin yeni yılını kutluyorum.” ifadelerine yer verdi.
Yeni yıl mesajı vatandaşlar tarafından ilgi görürken, Ünye Belediyesi’nin yeni dönemde de çalışmalarına aralıksız devam edeceği belirtildi.
Haber: Semanur Beşikçioğlu | Ünye Gündem Haber

