Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, Recep, Şaban ve Ramazan aylarını kapsayan üç ayların başlaması dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Başkan Güler mesajında, üç ayların İslam âlemi için rahmet, bereket ve manevi yenilenme dönemi olduğunu belirterek, bu mübarek günlerin birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendirmesini temenni etti.
Üç ayların başta Ordu olmak üzere ülkemize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur ve barış getirmesini dileyen Güler, vatandaşların üç aylarını tebrik etti.
Başkan Güler, manevi iklimiyle önemli bir yere sahip olan üç ayların, yardımlaşma ve dayanışma duygularının artmasına vesile olmasını diledi.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
