Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

52 Orduspor 2. Lig’e Yükseldi

Mor-Beyazlılar Finalde Ayvalıkgücü’nü Mağlup Ederek Şampiyon Oldu

Mor-Beyazlılar Finalde Ayvalıkgücü’nü Mağlup Ederek Şampiyon Oldu

52 Orduspor FK, Play-Off final maçında Ayvalıkgücü Belediyespor’u 2-1 mağlup ederek TFF 2. Lig’e yükseldi.

Büyük heyecana sahne olan final karşılaşmasında mücadele gücü yüksek bir oyun ortaya koyan Ordu temsilcisi, sahadan galibiyetle ayrılarak sezonu şampiyonlukla tamamladı.

Bu sonuçla birlikte mor-beyazlı ekip, yeni sezonda TFF 2. Lig’de mücadele etmeye hak kazandı.

Karşılaşmanın ardından futbolcular ve taraftarlar büyük sevinç yaşarken, Ordu’da şampiyonluk coşkusu sokaklara taştı.

52 Orduspor’un elde ettiği başarı, şehirde büyük gurur yaşattı.

Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber

ORDU SPOR