52 Orduspor FK, Play-Off final maçında Ayvalıkgücü Belediyespor’u 2-1 mağlup ederek TFF 2. Lig’e yükseldi.
Büyük heyecana sahne olan final karşılaşmasında mücadele gücü yüksek bir oyun ortaya koyan Ordu temsilcisi, sahadan galibiyetle ayrılarak sezonu şampiyonlukla tamamladı.
Bu sonuçla birlikte mor-beyazlı ekip, yeni sezonda TFF 2. Lig’de mücadele etmeye hak kazandı.
Karşılaşmanın ardından futbolcular ve taraftarlar büyük sevinç yaşarken, Ordu’da şampiyonluk coşkusu sokaklara taştı.
52 Orduspor’un elde ettiği başarı, şehirde büyük gurur yaşattı.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber

