TVF Erkekler Voleybol 1. Ligi’nde mücadele eden Aybastı Belediyespor, başarılı performansını sürdürmeye devam ediyor.
Ligin 5. haftasında deplasmanda Malatya Büyükşehir Belediyespor ile karşı karşıya gelen yeşil-beyazlı ekip, rakibini 3-0 mağlup ederek üst üste beşinci galibiyetini aldı.
Sezona fırtına gibi başlayan Aybastı Belediyespor, elde ettiği sonuçlarla grubunda liderliğini korurken, Efeler Ligi hedefi doğrultusunda emin adımlarla ilerliyor.
Karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulunan Akkuş Belediye Başkanı İsa Demirci, takımın ortaya koyduğu mücadeleden memnun olduklarını belirterek, tüm maçları kazanmalarının kendilerini mutlu ettiğini söyledi.
Başkan Demirci, “Hedefimiz Efeler Ligi’ne yükselmek” diyerek sezon sonu hedeflerini bir kez daha vurguladı.
Başarılı sonuçlarıyla dikkat çeken Aybastı Belediyespor, önümüzdeki haftalarda da galibiyet serisini sürdürmek istiyor.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber

