
Erkekler Voleybol 1. Ligi’nde mücadele eden Akkuş Belediyespor, Başantrenör Mehmet Aydın ile sözleşme yenileyerek yeni sezon öncesi önemli bir adım attı.
Geçtiğimiz sezon Erkekler Voleybol 1. Ligi’nde Ordu’yu başarıyla temsil eden Akkuş Belediyespor, teknik yapılanmasını koruma kararı aldı. Kulüp yönetimi, takımın Başantrenörü Mehmet Aydın ile sözleşme yenileyerek yeni sezon için anlaşma sağladı.
İmza törenine kulübün ana sponsoru olan HNS Enerji – Akkuş RES Yönetim Kurulu Başkanı Levent Kuşgöz de katıldı. Yapılan anlaşmayla birlikte Akkuş Belediyespor, yeni sezonda da Mehmet Aydın yönetiminde mücadele edecek.
Kulüpten yapılan açıklamada, geçtiğimiz sezon son maçta kaçırılan Efeler Ligi hedefinin bu sezon gerçekleştirilmesinin amaçlandığı belirtilerek, takımın yeni sezona güçlü bir şekilde hazırlanacağı ifade edildi.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber

