Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Corona Nedeniyle Anne ve Oğlu Yaşamını Yitirdi

  Corona nedeniyle hayatını kaybeden anne ve oğlu, Perşembe’de yan

 

ordu da coronaya yakalanan anne ve oglu yarim saat arayla vefat etti 1

Corona nedeniyle hayatını kaybeden anne ve oğlu, Perşembe’de yan yana son yolculuklarına uğurlandı.

Ordu’nun Perşembe ilçesine bağlı Soğukpınar Mahallesi’nde yaşanan acı olay, yakınlarını ve mahalle sakinlerini yasa boğdu.

Corona virüse yakalanan Fadime Çakır ile oğlu Cemal Çakır bir süredir tedavi görüyordu. Anne Fadime Çakır’ın Ordu’da, oğlu Cemal Çakır’ın ise Samsun’da tedavi altında olduğu öğrenildi.

93 yaşındaki Fadime Çakır’ın yaşamını yitirmesinin ardından, yaklaşık yarım saat sonra 61 yaşındaki oğlu Cemal Çakır’dan da acı haber geldi.

Anne ve oğlu bugün Perşembe Soğukpınar Mahallesi’nde düzenlenen cenaze töreninin ardından yan yana toprağa verildi.

Yaşanan acı olay mahallede büyük üzüntüye neden oldu.

Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber