Koronavirüsle mücadele kapsamında yürütülen aşılama çalışmalarında yeni bir aşamaya geçildi. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Covid-19 aşı programında yaş sınırının 30’a indirildiğini açıkladı.
Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bakan Koca, aşılamanın daha geniş kitlelere ulaşması amacıyla yaş sınırının düşürüldüğünü belirterek, “30 yaş üstü her yaştan gençler yarından itibaren randevu alabilirler” ifadelerini kullandı.
Yeni düzenleme ile birlikte 30 yaş ve üzerindeki vatandaşlar, Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) ve e-Nabız üzerinden aşı randevusu oluşturarak aşılarını yaptırabilecek.
Yetkililer, salgınla mücadelede toplum bağışıklığının büyük önem taşıdığına dikkat çekerken, aşı hakkı tanımlanan vatandaşların randevularını geciktirmeden oluşturmaları çağrısında bulunuyor.
Aşılamada yaş sınırının düşürülmesiyle birlikte sürecin daha da hız kazanması ve daha fazla vatandaşın aşıya erişebilmesi hedefleniyor.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber

