

Randevu Talebinde Bulunan Vatandaşlarla Bir Araya Geldi
Ünye Kaymakamı Ayhan Işık, kendisinden randevu talebinde bulunan vatandaşları makamında kabul ederek sorun, şikayet ve taleplerini dinledi.
Vatandaşlarla birebir görüşen Kaymakam Işık, iletilen konular hakkında ilgili kurumlarla değerlendirmelerde bulunarak çözüm üretilmesi için gerekli çalışmaların yapılacağını belirtti.
Kamu hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesine önem verdiklerini ifade eden Kaymakam Işık, vatandaşların talep ve beklentilerini dinlemeye devam edeceklerini söyledi.
Gerçekleştirilen görüşmelerde vatandaşlar, kendilerine gösterilen ilgi ve alakadan dolayı memnuniyetlerini dile getirirken, Kaymakam Işık da kapılarının her zaman vatandaşlara açık olduğunu vurguladı.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber


