
Altınordu Belediye Başkanı Aşkın Tören, koronavirüs tedavisinin ardından görevine yeniden başladı. Yaklaşık iki ay süren tedavi sürecinin ardından mesaisine dönen Başkan Tören, ilk ziyaretini Ordu Valisi Tuncay Sonel’e gerçekleştirdi.
Aralık ayı başında koronavirüse yakalanan Başkan Aşkın Tören’in tedavi süreci Ankara Şehir Hastanesi’nde devam etmişti. Bir süre daha Ordu’daki evinde istirahat eden Tören’in sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Bugün yeniden makamında mesaiye başlayan Başkan Tören’in, belediyedeki çalışmalarına kaldığı yerden devam ettiği belirtildi. Başkan Tören’in Vali Tuncay Sonel’i makamında ziyaret ettiği görüşmede kentte yürütülen çalışmalarla ilgili değerlendirmelerde bulunuldu.
—
Haber: Semanur Beşikçioğlu
Ünye Gündem Haber
