Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Başkan Vekili Tezcan, İtfaiye ve Zabıta Ekipleriyle Bayramlaştı

Bu haberin fotoğrafı yok
TEZCAN

BAŞKAN VEKİLİ TEZCAN, İTFAİYE VE ZABITA EKİPLERİ İLE BAYRAMLAŞTI

Ordu Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Celal Tezcan, bayramın ikinci gününde çeşitli ziyaretler gerçekleştirdi.

Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Tezcan vatandaşların huzuru için görevleri başında bulunan itfaiye ve zabıta ekiplerini ziyaret etti.  Ekiplerin bayramını kutlayan Tezcan yapılan hizmetin toplumun huzurunu sağladığını ve kutsal bir görev olduğunu söyledi.

Ordu Büyükşehir Belediyesi

“BAYRAMDA DA GÖREVLERİNİ HAKKIYLA YERİNE GETİRİYORLAR”

İtfaiye ve zabıta ekipleriyle bayramlaşan Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Celal Tezcan, “Onlar bayramda da görevlerini hakkıyla yerine getiriyorlar” dedi.

Ordu Büyükşehir Belediyesi

Başkan Vekili Tezcan şöyle konuştu:

“Bayramın ikinci gününde görevleri başında bulunan zabıta ve itfaiye ekiplerimizi ziyaret ederek bayramlarını kutladık. Onlar bayramda da görevlerini hakkıyla yerine getiriyorlar. Toplumun huzuru için yaptıkları hizmet kutsal bir görev. Bayramda bizler için çalışan tüm personellerimizin bayramını kutluyorum”

Öte yandan ekiplerle bayramlaşan Başkan Vekili Tezcan ekiplerden çalışmaları hakkında bilgi aldı.

basar