
Ordu’nun Gürgentepe ilçesinde belediyeye ait iki araçta meydana gelen olay maddi hasara neden oldu.
Edinilen bilgilere göre olay, sabah saatlerinde belediye araçlarının bulunduğu alanda yaşandı. Kullanılamayan bir aracın çalıştırılması amacıyla başka bir araçtan destek verilmek istendiği sırada istenmeyen bir durum meydana geldi.
Yaşanan olayın ardından her iki araçta da ciddi hasar oluştu. Olay sırasında çevrede bulunan personelin durumu fark etmesi üzerine gerekli güvenlik önlemleri alındı.
İlk belirlemelere göre araçlarda büyük çapta maddi hasar meydana gelirken, herhangi bir yaralanmanın yaşanmaması teselli kaynağı oldu.
Hasarın boyutunun belirlenmesi ve olayın tüm yönleriyle aydınlatılması için ilgili birimler tarafından inceleme başlatıldığı öğrenildi.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
