Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Belediye-İş Sendikası’ndan 10 Ocak Gazeteciler Günü Mesajı

Belediye-İş Sendikası Ordu Şubesi Başkanı Kadir Altun 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla mesaj yayınladı.

Belediye-İş Sendikası Ordu Şubesi Başkanı Kadir Altun 10 Ocak Çalışan

Belediye-İş Sendikası Ordu Şube Başkanı Kadir Altun, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda basın emekçilerinin gününü kutladı.

10 Ocak’ın, basın çalışanlarının haklarının yasal güvence altına alınmasını sağlayan 212 sayılı yasanın kabul edildiği tarihin yıl dönümü olduğunu hatırlatan Altun, gazetecilerin toplumun doğru ve tarafsız bilgiye ulaşmasında önemli bir görev üstlendiğini ifade etti.

Mesajında basın özgürlüğünün önemine dikkat çeken Altun, zor şartlar altında görev yapan gazetecilerin kamuoyunun bilgilendirilmesinde büyük sorumluluk taşıdığını belirtti.

Başkan Altun, açıklamasında, “Kalemini satmadan, meslek ilkelerine bağlı kalarak görev yapan tüm basın emekçilerinin 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü kutluyorum” ifadelerine yer verdi.

Altun, görevlerini fedakârca sürdüren tüm gazetecilere sağlık, başarı ve kolaylıklar dileyerek mesajını tamamladı.