Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Çaybaşı Belediyesi Yeni Hizmet Binasına Kavuşuyor

Çaybaşı Belediyesi hizmet binası için temel atma işlemi yapıldı. Çaybaşı

Çaybaşı Belediyesi hizmet binası için temel atma işlemi yapıldı. Çaybaşı Belediye Başkanı Hüseyin Semiz’in büyük gayretleriyle ilçeye kazandırılan Belediye Binası yapımı ile ilgili süreç hızla devam ediyor.

Temel atma işleminin ardından Başkan Semiz duygularını şöyle paylaştı “Haydi Bismillah…

Yeni Belediye Hizmet Binası Temel Betonu Atma Çalışmalarına Başladık.

Çaybaşı’mıza Yakışır, Modern Bir Belediye Binası Kazandırmak İçin Çıktığımız Hizmet Yolculuğunda, Rabbim Bizleri Mahcup Etmesin İnşallah.”Dedi.

CAYBASI1