Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı tarafından üniversite öğrencilerine yönelik ödüllü afiş yarışması düzenlenecek.
Uyuşturucuyla mücadele konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla düzenlenen yarışmada, üniversite öğrencileri hazırlayacakları afişlerle yarışmaya katılabilecek. Yarışmada dereceye giren katılımcılar çeşitli para ödüllerinin sahibi olacak.
Yapılan açıklamaya göre yarışmada birinci olan öğrenciye 15 bin TL, ikinciye 10 bin TL, üçüncüye ise 5 bin TL ödül verilecek. Ayrıca iki katılımcıya da mansiyon ödülü olarak 2 bin 500’er TL para ödülü takdim edilecek.
Yarışmaya katılmak isteyen öğrencilerin başvurularını 1 Mayıs 2022 tarihi saat 18.45’e kadar tamamlamaları gerekiyor.
Yetkililer, yarışmanın gençlerin uyuşturucuyla mücadele konusunda bilinçlenmesine katkı sağlamayı amaçladığını belirtirken, yarışmaya ilişkin detaylı bilgi ve başvuru şartlarının narkoyarisma.com adresinde yer aldığını bildirdi.
Haber: Semanur Beşikçioğlu | Ünye Gündem Haber
