TFF 3. Lig 1. Grup’ta mücadele eden Fatsa Belediyespor, deplasmanda karşılaştığı Osmaniye Belediyespor’u 2-1 mağlup ederek hanesine üç puan yazdırdı.
Sarı-lacivertli ekip, zorlu deplasmanda oynanan karşılaşmada gollerini penaltıdan buldu. Fatsa Belediyespor’un ilk golünü 8. dakikada Ahmet Baykal kaydederken, galibiyet golü ise uzatma dakikalarında Muhammed Burak Çelik’ten geldi.
Ev sahibi Osmaniye Belediyespor’un tek golünü ise 63. dakikada Ali Sina Gayla attı.
Bu sonuçla birlikte ligdeki ikinci galibiyetini alan Fatsa Belediyespor, 10 haftalık süreçte 2 galibiyet, 6 beraberlik ve 2 mağlubiyet elde ederek puanını 12’ye yükseltti.
Geride kalan 10 maçta rakip fileleri 4 kez havalandıran Fatsa temsilcisi, kalesinde ise 5 gol gördü.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber


