Güney Kore’nin başkenti Seul’de çalışan Ordulu genç Yiğithan Kuştepe’den gelen acı haber, ailesi ve sevenlerini derin üzüntüye boğdu.
Edinilen bilgilere göre, 2020 yılında çalışmak üzere Güney Kore’ye giden 27 yaşındaki Yiğithan Kuştepe, görev yaptığı iş yerindeki atık arıtma tesisinde yaşanan iş kazası sonucu hayatını kaybetti.
Genç işçinin, tesiste bulunan makinelere kolunu kaptırdığı ve olayın ardından yaşamını yitirdiği öğrenildi. Kuştepe’nin çalıştığı alanda yalnız olduğu, bu nedenle kendisine yaklaşık bir saat sonra ulaşıldığı belirtildi.
Ordulu gencin vefat haberi memleketinde büyük üzüntüye neden olurken, ailesi ve yakınları yasa boğuldu.
Ünye Gündem Haber olarak merhum Yiğithan Kuştepe’ye Allah’tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı diliyoruz.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber

