Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Öğrenciler İkinci Dönem İçin Yeniden Ders Başı Yaptı

Öğrenciler, 24 Ocak’ta başlayan yarıyıl tatili sonrası ilk derslerine giriyor. Bu kapsamda öğrenciler, bugün okullarında ikinci dönemin ilk gün heyecanını yaşayacak.

Öğrenciler, 24 Ocak'ta başlayan yarıyıl tatili sonrası ilk derslerine giriyor.

Yarıyıl Tatilinin Ardından Okullarda Eğitim Yeniden Başladı

2021-2022 eğitim öğretim yılında yarıyıl tatilinin sona ermesiyle birlikte öğrenciler yeniden ders başı yaptı. Yaklaşık iki haftalık tatilin ardından öğrenciler ve öğretmenler ikinci dönemin ilk günü için okullarında buluştu.

6 Eylül 2021 tarihinde yüz yüze ve tam zamanlı olarak başlayan eğitim öğretim süreci, birinci dönem ara tatilinin ardından kesintisiz şekilde devam etmişti. 24 Ocak 2022 tarihinde başlayan yarıyıl tatilinin sona ermesiyle öğrenciler bugün ikinci dönemin ilk ders heyecanını yaşadı.

Milli Eğitim Bakanlığı takvimine göre öğrenciler ikinci dönemdeki ara tatillerini 11-15 Nisan 2022 tarihleri arasında yapacak. Eğitim öğretim yılı ise 17 Haziran 2022 Cuma günü sona erecek.

Yeni dönemin başlamasıyla birlikte öğrenciler, öğretmenler ve veliler eğitim sürecine kaldıkları yerden devam edecek.

Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber