Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

İl Milli Eğitim Müdürü Vargeloğlu’ndan LGS Öğrencilerine Mesaj

Bu haberin fotoğrafı yok
IL MILLI EGITIM MUD

Ordu İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Fatih Vargeloğlu, Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavına girecek öğrencilere ve velilere yönelik mesaj yayımladı.

Öğrencilerin uzun ve yoğun bir hazırlık sürecinden geçtiğini belirten Vargeloğlu, gösterilen emek ve gayretin önemli olduğunu ifade etti. Sınavın öğrencilerin hayatındaki tek belirleyici unsur olmadığını vurgulayan Vargeloğlu, LGS’nin başarı yolunda önemli bir basamak olduğunu kaydetti.

Mesajında öğrencilere moral veren Vargeloğlu, “Yaşadığımız zorlu süreçte hedeflerinize ulaşmak için ortaya koyduğunuz çabanın farkındayız. LGS, sizler için bir engel değil, başarılarınızın değerini artıran önemli adımlardan biridir” ifadelerine yer verdi.

Velilere de seslenen Vargeloğlu, öğrencilerin sınav sürecinde desteklenmesinin büyük önem taşıdığını belirterek tüm öğrencilere başarı dileğinde bulundu.