
Ordu’nun Çaybaşı ilçesine bağlı İlküvez Mahallesi’nde çıkan orman yangını, ekiplerin hızlı müdahalesi sayesinde büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.
Havaların güneşli geçmesiyle birlikte bahçe bakım ve temizlik çalışmalarının arttığı bölgede, anız ve ot yakılmasından kaynaklanan yangın riskleri de yeniden gündeme geldi. Bugün meydana gelen olayda, İlküvez Mahallesi’nde çıkan yangın çevrede kısa süreli paniğe neden oldu.
İhbar üzerine bölgeye sevk edilen Ünye Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri, yangına hızlı şekilde müdahale etti. Ekiplerin yoğun çalışması sonucu alevler çevredeki ormanlık alana yayılmadan kontrol altına alınarak söndürüldü.
Yetkililer, özellikle yaz aylarında anız ve bahçe atıklarının yakılmasının ciddi yangın riskleri oluşturduğunu belirterek vatandaşları daha dikkatli olmaları konusunda uyardı.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber


