
Ünye’de Büyükşehir Belediyesi Yerleşkesi’nin çatısından düşen martı yavrusu, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yeniden yuvasına kavuştu.
Ordu’nun Ünye ilçesinde bulunan Büyükşehir Belediyesi Yerleşke Binası’nın çatısından düşen martı yavrusu, duyarlı vatandaşların dikkati sayesinde kurtarıldı. Yerde hareketsiz halde bulunan yavru martıyı fark eden vatandaşlar, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.
İhbar üzerine kısa sürede olay yerine gelen Ordu Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri, martı yavrusunu kontrol ederek sağlık durumunun iyi olduğunu belirledi. Ekipler daha sonra güvenli bir şekilde yavru martıyı bulunduğu yerden alarak yuvasına geri yerleştirdi.
Başarılı kurtarma operasyonu çevredeki vatandaşlar tarafından takdirle karşılanırken, itfaiye ekiplerinin yalnızca insanlara değil, yardıma ihtiyaç duyan hayvanlara da destek olmaya devam ettiği vurgulandı.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
