Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Kumru’da Yıllardır Süren İçme Suyu Sorunu Çözüldü

Ordu Büyükşehir Belediyesi OSKİ ekipleri tarafından Küçükakçakese Mahallesi’nde 4 bin 500 metrelik içme suyu hattı yenilendi.

Ordu Büyükşehir Belediyesi OSKİ ekipleri tarafından Küçükakçakese Mahallesi’nde 4 bin

Ordu Büyükşehir Belediyesi, altyapı yatırımları kapsamında Kumru ilçesine bağlı Küçükakçakese Mahallesi’nde yürüttüğü içme suyu hattı yenileme çalışmalarını tamamladı.

OSKİ ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalarda kullanım ömrünü tamamlayan eski hat tamamen yenilenirken, mahallede uzun süredir yaşanan su kesintisi ve arıza problemlerinin çözüme kavuştuğu belirtildi.

Yaklaşık 1 ay süren çalışmalar kapsamında toplam 4 bin 500 metrelik içme suyu hattı modern altyapı sistemiyle değiştirildi. Yenileme çalışmalarının ardından ev bağlantıları da tamamlanarak sistem hizmete alındı.

Özellikle yaz aylarında yaşanan su yetersizliği sorununa çözüm olması hedeflenen çalışma, mahalle sakinleri tarafından memnuniyetle karşılandı.

Vatandaşlar, uzun süredir yaşadıkları içme suyu probleminin sona erdiğini belirterek emeği geçen ekiplere teşekkür etti.

Haber: Semanur Beşikcioğluoski kumru