
Akkuş Belediye Başkanı İsa Demirci, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda tüm vatandaşların bayramını kutladı.
Başkan Demirci, Kurban Bayramı’nın paylaşma, dayanışma, kardeşlik ve yardımlaşma duygularının en yoğun şekilde yaşandığı müstesna günlerden biri olduğunu belirtti. Bayramların toplumun birlik ve beraberliğini güçlendiren önemli değerler olduğunu ifade eden Demirci, vatandaşların bayramı huzur ve sağlık içerisinde geçirmelerini temenni etti.
Kurban Bayramı’nın ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini dileyen Başkan Demirci, bayramın sevgi, saygı ve hoşgörü ikliminin güçlenmesine vesile olmasını temenni etti.
Demirci, mesajının sonunda tüm Akkuşlu hemşehrilerinin ve İslam âleminin Kurban Bayramı’nı kutlayarak sağlık, mutluluk ve esenlik dolu bir bayram geçirmelerini diledi.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
