
Çaybaşı Belediye Başkanı Hüseyin Semiz, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda vatandaşların bayramını kutladı.
Başkan Semiz, Kurban Bayramı’nın paylaşma, yardımlaşma ve kardeşlik duygularının güçlendiği özel günlerden biri olduğunu belirterek, bayramların toplumsal birlik ve beraberliğin pekişmesine önemli katkı sağladığını ifade etti.
Bayramların sevgi, saygı ve hoşgörü ortamını güçlendirdiğini kaydeden Semiz, vatandaşların aileleri ve sevdikleriyle birlikte huzurlu, sağlıklı ve mutlu bir bayram geçirmelerini temenni etti.
Çaybaşı Belediye Başkanı Hüseyin Semiz, Kurban Bayramı’nın ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini dileyerek tüm vatandaşların bayramını kutladı.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
