Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Kuzey Yıldızı Dizisinin Çekildiği İşletme Mühürlendi

Bu haberin fotoğrafı yok
muhur kuzey yildizi

Kuzey Yıldızı İlk Aşk dizinin çekildiği Perşembe Çamburnu’ndaki restoranın dizi için yapılan bölümleri mühürlendi. Geçen haftada yine aynı yerde dizinin çekildiği villa yanmıştı.

Kuzey Yıldızı Sezon 3…

Kuzey Yıldızı İlk Aşk dizisi final yaptı bitti ama geride tartışma devam ediyor. Dizi 2. Sezonda ağırlıklı olarak Perşembe Çaburnu’nda çekilmişti. Çekim için Çamburnu’nda restorana yeni eklentiler yapılırken denize sıfır konumda villa inşa edilmişti. Villa geçen hafta sonu bilinmeyen bir nedenle yanmıştı. Yangın üzerindeki sır perdesi halen çözümlenemedi. Çamburnu Restoran’a dizi için yapılan eklentiler de kaçak olduğu gerekçesiyle mühürlendi. Konu Çamburnu Restoran işletmecisi İbrahimm kurt ile Perşembe Belediye Başkanı Mustafa Sayım Tandoğan arasında tartışmaya neden olmuştu.

OO