
2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları’nda altın madalya kazanarak Türkiye’ye büyük gurur yaşatan milli okçu Mete Gazoz ile olimpiyat dördüncüsü Yasemin Ecem Anagöz, çeşitli programlara katılmak üzere Ordu’ya geldi.
Milli sporcular, Ordu-Giresun Havalimanı’nda Ordu Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Genç, antrenörler ve minik okçular tarafından çiçeklerle karşılandı.
Karşılamada sporculara yoğun ilgi gösterilirken, genç sporcular da milli okçularla sohbet etme ve hatıra fotoğrafı çektirme fırsatı buldu.
Ordu’da gerçekleştirilecek etkinliklerde sporcuların gençlerle bir araya gelerek tecrübelerini paylaşmaları bekleniyor.
Milli sporcuların ziyareti, kentteki spor camiası tarafından memnuniyetle karşılandı.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
