
Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, kronik rahatsızlığı bulunan ve özel eğitime ihtiyaç duyan öğrencilerin devamsızlık durumlarına ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.
Kovid-19 salgını sürecinde okullara erişimde zorluk yaşayan öğrencilerle ilgili çeşitli şikayetler aldıklarını belirten Bakan Özer, sağlık raporuyla kronik hastalığını belgeleyen öğrenciler ile her kademede özel eğitime ihtiyaç duyan öğrencilerin bu dönem devamsızlıktan muaf tutulacağını açıkladı.
Bakan Özer, alınan kararın öğrencilerin eğitim haklarının korunması amacıyla hayata geçirildiğini ifade ederken, uygulamanın salgın sürecinde mağduriyetlerin önüne geçmeyi hedeflediğini belirtti. Açıklama, özellikle kronik rahatsızlığı bulunan öğrenciler ve aileleri tarafından memnuniyetle karşılandı.
