
“Ordu’nun Kabadüz ilçesinde aynı aileden 3 kişinin kısa süre içinde hayatını kaybetmesi üzüntüye neden oldu.
Edinilen bilgilere göre Başköy Mahallesi’nde yaşayan Hamide Altıntaş, Ayşe Yılmaz ve Mustafa Altıntaş, Covid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi.
Aynı aileden peş peşe gelen vefat haberleri ilçede büyük üzüntü oluşturdu.”
