Ordu İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerince 18 Mayıs – 31 Mayıs 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen denetim ve uygulamalarda çeşitli kabahat ve ihlallere yönelik işlemler yapıldı.
Yapılan çalışmalar kapsamında;
119 kişiye emre aykırı davranış,
1 kişiye dilencilik,
27 kişiye sarhoşluk,
31 kişiye gürültü,
2 kişiye satış amacıyla çevreyi rahatsız etmek,
3 kişiye kimlik bildirmemek,
14 kişiye tütün ürünleriyle ilgili mevzuata aykırılık,
1 kişiye 112 Acil Çağrı Merkezi’ne asılsız ihbarda bulunmak,
2 kişiye ise ses ve gaz fişeği atabilen silahlarla ilgili mevzuata aykırılık nedeniyle işlem uygulandı.
Emniyet yetkilileri, kamu düzeninin korunması ve vatandaşların huzurunun sağlanmasına yönelik denetimlerin kent genelinde kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.
Haber: Merve Alkış / Ünye Gündem Haber

