Ordu İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından 04 Mayıs 2026 ile 10 Mayıs 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında çok sayıda şahıs hakkında işlem yapıldı.
Yapılan denetimlerde çeşitli kabahatlerden dolayı toplam onlarca kişiye idari işlem uygulanırken, değişik suçlardan aranan 25 şahıs yakalandı. Yakalanan şahıslardan 21’inin tutuklanarak cezaevine teslim edildiği öğrenildi.
Çok Sayıda Kabahat İşlemi Yapıldı
Ekiplerin gerçekleştirdiği uygulamalarda;
57 şahsa “Emre Aykırı Davranış”
11 şahsa “Sarhoşluk”
40 şahsa “Gürültü”
2 şahsa “Kişileri Rahatsız Etmek”
5 şahsa “Kimlik Bildirmeme”
1 şahsa “Asılsız İhbar”
2 şahsa “4207 Sayılı Kanun”
4 şahsa ise “5729 Sayılı Kanun” kapsamında işlem yapıldı.
Yetkililer, vatandaşların huzur ve güvenliğinin sağlanmasına yönelik denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceğini bildirdi.
Yazar:Merve Alkış

