Ordu’da otomobil denize uçtu

Fener Mevkiinde Meydana Gelen Kazada 2 Kişi Yaralandı
Ordu’nun Perşembe ilçesinde meydana gelen trafik kazasında otomobil yaklaşık 100 metrelik uçurumdan deniz kenarına uçtu. Kazada araçta bulunan iki kişi yaralandı.
Edinilen bilgilere göre kaza, Perşembe ilçesi Fener mevkiinde meydana geldi. Sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil kontrolden çıkarak uçurumdan aşağı yuvarlandı ve deniz kenarına kadar sürüklendi.
Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sağlık, itfaiye ve güvenlik ekipleri sevk edildi. Araçta bulunan sürücü ve yanında bulunan kişi ekiplerin müdahalesiyle bulunduğu yerden çıkarıldı.
Yaralılar, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından ambulanslarla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Yaralıların sağlık durumları hakkında resmi bir açıklama yapılmadı.
Polis ekipleri kazanın meydana geliş nedenine ilişkin inceleme başlatırken, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
