Ordu Büyükşehir Belediyesi, çevre bilincini artırmak ve geri dönüşüm alışkanlığını yaygınlaştırmak amacıyla “Sıfır Atık Yarışması” başlattı. Yarışma kapsamında öğrenciler hem çevreye katkı sağlayacak hem de birbirinden değerli ödüller kazanma şansı elde edecek.
11 Mayıs – 14 Eylül 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilecek yarışmaya Altınordu ilçesindeki anaokulu, ilkokul ve ortaokul öğrencileri katılabilecek.
Öğrenciler, geri dönüştürülebilir atıkları Altınordu Durugöl Mahallesi Kurtuluş Parkı’nda bulunan Sıfır Atık Noktası’na teslim ederek yarışmaya dahil olacak.
En Fazla Atığı Getiren Ödülü Kazanacak
Yarışma sonunda en fazla geri dönüştürülebilir atık teslim eden ilk 3 öğrenci ödüllendirilecek.
Yarışmada:
- Birinciye bilgisayar,
- İkinciye tablet,
- Üçüncüye ise bisiklet verilecek.
Atık teslimleri hafta içi pazartesi, salı ve çarşamba günleri 08.00 ile 16.30 saatleri arasında yapılabilecek.
Amaç Çevre Bilinci Oluşturmak
Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen proje ile çocuklarda çevre farkındalığının artırılması ve geri dönüşüm kültürünün yaygınlaştırılması hedefleniyor.
