
Ordu’da Kabataş Kaymakamı Seda Ünlü’nün ardından görev yapan ikinci kadın kaymakam olan Şeyma Aktaş, Aybastı Kaymakamlığı görevine başladı.
Göreve başlamasının ardından Aybastı Belediye Başkanı Beytullah Geçtan, Kaymakam Şeyma Aktaş’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Ziyarette ilçenin genel durumu, yürütülen çalışmalar ve kamu hizmetleri hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Ziyaret sonrası açıklama yapan Belediye Başkanı Beytullah Geçtan, “İlçemizde göreve başlayan Kaymakamımız Sayın Şeyma Aktaş’a hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk. Sayın Kaymakamımıza yakın ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ediyor, ilçemizdeki görevlerinde muvaffakiyetler diliyorum” ifadelerini kullandı.
Aybastı’da görevine başlayan Kaymakam Şeyma Aktaş’ın, kamu kurumlarıyla koordinasyon içerisinde ilçenin gelişimine yönelik çalışmaları sürdüreceği belirtildi.
