TFF 3. Lig 2. Grup’ta mücadele eden 52 Orduspor, kendi sahasında ağırladığı İskenderunspor karşısında sahadan 3-1 mağlup ayrıldı.
Yeni Ordu Stadı’nda oynanan karşılaşmada mor-beyazlı ekip, rakip savunmayı aşmakta zorlandı. Maç boyunca istediği oyunu sahaya yansıtamayan 52 Orduspor, özellikle orta sahada yaşadığı top kayıpları nedeniyle rakibine karşı üstünlük kuramadı.
Kanat organizasyonlarında etkili olamayan temsilcimiz, İskenderunspor’un bulduğu gollere engel olamayınca sahadan mağlubiyetle ayrıldı.
Bu sonuçla birlikte 52 Orduspor, ligdeki ilk yenilgisini almış oldu.
Mor-beyazlı ekip, önümüzdeki haftalarda toparlanarak yeniden galibiyet serisi yakalamayı hedefliyor.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber


