
52 Orduspor’da teknik direktör Cüneyt Tiryaki dönemi sona erdi. Mor-beyazlı ekipte görev yapan deneyimli teknik adam, Bayrampaşa Spor karşılaşmasının ardından istifa kararı aldığını açıkladı.
Kulüp Başkanı Şükrü Bodur ile görüşen Tiryaki’nin görevinden ayrılma talebini yönetime ilettiği öğrenildi. Yapılan değerlendirme sonrasında teknik direktör Cüneyt Tiryaki’nin istifası yönetim kurulu tarafından kabul edildi.
Sezon içerisinde takımın başında önemli karşılaşmalara çıkan Tiryaki’nin ayrılığı, taraftarlar arasında da gündem oldu. Kulüp yönetiminin önümüzdeki günlerde yeni teknik direktör konusunda çalışmalarına başlaması bekleniyor.
52 Orduspor’un yeni teknik direktörünün kim olacağı ve takımın bundan sonraki süreçte nasıl bir yol haritası izleyeceği merak konusu olurken, kulüpten yapılacak resmi açıklamalar yakından takip ediliyor.
Mor-beyazlı ekipte yaşanan teknik direktör değişikliğinin takımın sezon hedeflerine nasıl yansıyacağı ise önümüzdeki haftalarda netlik kazanacak.
Yazar: Semanur Beşikçioğlu
