Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Polis Memuru Bilal Tor Hayatını Kaybetti

Bir dönem Ünye İlçe Emniyet Müdürlüğü’nde görev yapan polis memuru

Bir dönem Ünye İlçe Emniyet Müdürlüğü’nde görev yapan polis memuru Bilal Tor, yakalandığı koronavirüs nedeniyle yaşamını yitirdi.

İzmir Emniyet Müdürlüğü kadrosunda görev yapan polis memuru Bilal Tor’un koronavirüs nedeniyle hayatını kaybettiği öğrenildi. Bir süre tedavi gördüğü belirtilen Tor’un vefat haberi, meslektaşları ve sevenlerini üzüntüye boğdu.

Daha önce Ünye İlçe Emniyet Müdürlüğü’nde de görev yapan Bilal Tor, görev yaptığı dönemlerde mesai arkadaşları ve vatandaşlar tarafından sevilen isimler arasında yer alıyordu.

Merhum polis memuru için memleketi İzmir’de cenaze töreni düzenlendi. Tor, dualar eşliğinde son yolculuğuna uğurlandı.

Bilal Tor’un vefatı nedeniyle emniyet teşkilatı ve yakın çevresi taziye mesajları yayımlarken, ailesi ve sevenleri büyük üzüntü yaşadı.

Ünye Gündem Haber ailesi olarak merhum Bilal Tor’a Allah’tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve tüm sevenlerine başsağlığı diliyoruz.