
Bitkin Halde Bulunan Hayvanın Tedavi ve Bakımı Yapılacak
Ordu’nun Ünye ilçesinde sahibi tarafından terk edildiği değerlendirilen bir eşek, vatandaşların ihbarı üzerine koruma altına alındı.
Olay, Ünye’ye bağlı Tekkiraz Nurettin Mahallesi’nde meydana geldi. Soğuk hava koşulları ve yiyecek bulamama nedeniyle bitkin düştüğü belirtilen sahipsiz eşeği gören vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.
İhbar üzerine bölgeye Ünye Belediyesi ekipleri sevk edildi. Mahalle sakinlerinin de desteğiyle yakalanan eşek, veteriner hekim tarafından sağlık kontrolünden geçirildi.
Yapılan ilk muayenede bitkin olduğu tespit edilen hayvan, gerekli tedavi ve bakım işlemlerinin yapılabilmesi amacıyla koruma altına alındı. Eşeğin sağlık durumunun yakından takip edileceği öğrenildi.
Vatandaşlar ise sahipsiz hayvanların korunması konusunda duyarlılık gösteren ekiplere teşekkür etti.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
