Aralarında Ordu’nun da Bulunduğu 33 Tabip Odası Ortak Bildiri Yayımladı
Aralarında Ordu Tabip Odası’nın da bulunduğu 33 Tabip Odası, hekimlerin özlük hakları ve ücret düzenlemelerine ilişkin ortak bir bildiri yayımladı. “Hekimlere söz verdiniz! Sözünüzü tutun!” başlığıyla yapılan açıklamada, hükümet ve Türkiye Büyük Millet Meclisi’ne çağrıda bulunuldu.
Tabip odaları tarafından yapılan ortak açıklamada, hekimlerin çalışma koşullarının ve ekonomik haklarının iyileştirilmesi gerektiği vurgulanırken, verilen sözlerin eksiksiz yerine getirilmesi istendi.
Bildiride, sabit ödemelerin artırılması ve emekliliğe yansıyacak şekilde genel bütçeden karşılanması talep edilirken, hastane bütçelerinin olumsuz etkilenmemesi gerektiği ifade edildi. Ayrıca emekli hekimlerin ekonomik koşullarının iyileştirilmesi ve gelir kayıplarının giderilmesi yönünde çağrıda bulunuldu.
Açıklamada, sağlık çalışanlarının pandemi sürecinde büyük fedakârlık gösterdiği belirtilerek, hekimlerin beklentilerinin karşılanmasının sağlık sisteminin geleceği açısından önemli olduğu vurgulandı.
Ordu’nun da aralarında bulunduğu 33 Tabip Odası tarafından imzalanan bildirinin, sağlık camiasında geniş yankı uyandırdığı öğrenildi.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber

