
Kamuoyunda “Tosuncuk” lakabıyla tanınan Çiftlik Bank kurucusu Mehmet Aydın, uzun süredir devam eden firarının ardından Brezilya’da teslim oldu.
2018 yılında kurduğu Çiftlik Bank sistemiyle binlerce kişiyi mağdur ettiği iddiasıyla hakkında soruşturma başlatılan ve kırmızı bültenle aranan Mehmet Aydın’ın, Brezilya’nın Sao Paulo kentindeki Türkiye Başkonsolosluğu’na giderek yetkililere teslim olduğu öğrenildi.
Yürütülen soruşturmalar kapsamında Çiftlik Bank sistemi üzerinden çok sayıda vatandaştan yüksek miktarda para toplandığı iddia edilmiş, Aydın hakkında çeşitli suçlamalar nedeniyle yakalama kararı çıkarılmıştı.
Teslim olmasının ardından Mehmet Aydın’ın Türkiye’ye iade sürecine ilişkin işlemlerin başlatılması beklenirken, gelişme kamuoyunda geniş yankı uyandırdı.
Yetkililer tarafından konuya ilişkin resmi süreç ve açıklamaların takip edildiği bildirildi.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
