Ordu’nun Ulubey ilçesinde aynı fırından alınan ekmekleri tükettikleri öğrenilen çok sayıda vatandaş, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu.
Edinilen bilgilere göre olay, 14 Mayıs 2026 tarihinde Ulubey ilçesinde meydana geldi. Aynı işletmede öğle yemeği tüketen çalışanlar ile aynı fırından ekmek alan bazı vatandaşlarda mide bulantısı, karın ağrısı, kusma ve baş dönmesi şikâyetleri görüldü.
Şikâyetlerin ardından vatandaşlar sağlık kuruluşlarına başvururken, toplam 45 kişinin hastanelerde tedavi altına alındığı öğrenildi.
Konuyla ilgili Ordu İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, başvuruların Ulubey Devlet Hastanesi, Ordu Devlet Hastanesi, Fatsa Devlet Hastanesi ile Ordu Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne yapıldığı belirtildi.
Açıklamada, hastalardan 43’ünün tedavilerinin ardından taburcu edildiği, 2 kişinin ise müşahede altında takip tedavisinin sürdüğü ve genel sağlık durumlarının iyi olduğu ifade edildi.
Öte yandan ilk belirlemelere göre durumu ağır olduğu değerlendirilen 8 kişinin Ordu Devlet Hastanesi’ne sevk edildiği öğrenildi.
Ordu İl Sağlık Müdürlüğü açıklamasında ayrıca olayla ilgili İl Tarım ve Orman Müdürlüğü başta olmak üzere ilgili kurumlar tarafından idari ve teknik inceleme başlatıldığı kaydedildi.
Yetkililer, olayın kesin nedeninin yapılacak inceleme ve analizlerin ardından netlik kazanacağını bildirdi.
Yazar:Merve Alkış

