ÜNTİD Başkanı ve ÜSTP 1. Dönem Sözcüsü Adnan Sobi, kandil dolayısıyla yayımladığı mesajla vatandaşların kandilini kutladı.
Sobi, mesajında kandil gecelerinin birlik, beraberlik, kardeşlik ve dayanışma duygularının güçlendiği özel zamanlar olduğunu belirterek, bu mübarek gecenin tüm İslam âlemine sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
Toplumsal dayanışmanın önemine vurgu yapan Adnan Sobi, manevi duyguların yoğun olarak yaşandığı kandil gecelerinin sevgi, saygı ve hoşgörünün artmasına vesile olmasını diledi.
Yayımladığı mesajda tüm vatandaşların kandilini tebrik eden Sobi, yapılan duaların kabul olmasını ve kandilin hayırlara vesile olmasını temenni etti.
Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber
