Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

A Takımı Hazırlık Maçında Çaybaşı Belediyespor ile Karşılaştı

Bu sezon 1. Amatör Lig’de mücadele edecek olan A Takımı,

Bu sezon 1. Amatör Lig’de mücadele edecek olan A Takımı, yeni sezon hazırlıklarına oynadığı hazırlık maçlarıyla devam ediyor.

Daha önce Rusumat-4 ve Fevzi Çakmakspor ile karşılaşan ekip, bu kez Çınarsuyu Tesisleri’nde Çaybaşı Belediyespor ile mücadele etti.

Her iki takımın da yeni sezon öncesi son durumlarını görme fırsatı bulduğu karşılaşma, dostluk ve centilmenlik içerisinde geçti. Teknik heyetler, oyuncuların performanslarını yakından takip etme imkânı buldu.

Kulüp yönetimi tarafından yapılan açıklamada, centilmence mücadelelerinden dolayı Çaybaşı Belediyespor’a teşekkür edilerek yeni sezonda başarı dileklerinde bulunuldu.

Takımın, lig öncesi hazırlık maçlarına devam ederek sezona en iyi şekilde hazırlanmayı hedeflediği belirtildi.

Haber: Semanur Beşikçioğlu / Ünye Gündem Haber

UFK1