Bayramlaşma programında protokol üyeleri ve vatandaşlar bir araya geldi.
Bayramların birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendirdiğine dikkat çekilen Geleneksel Kent Bayramlaşması programı Ünye’de yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Programa Ordu Valisi Muammer Erol, Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, AK Parti Ordu İl Başkanı Samet Özdemir, protokol üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Program kapsamında vatandaşlarla bayramlaşan protokol üyeleri, birlik ve beraberlik mesajları verdi. Bayramların toplumsal dayanışmayı güçlendiren özel günler olduğuna vurgu yapıldı.
Kent bayramlaşmasında vatandaşlarla aynı sofrada ve aynı duada buluşmanın mutluluğunun yaşandığı belirtilirken, yapılan açıklamada “Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim, muhabbetimizi bereketli eylesin” ifadelerine yer verildi.
Bayramlaşma programı vatandaşların yoğun ilgisiyle sona erdi.
Haber: Semanur Beşikçioğlu – Ünye Gündem Haber

