Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
WhatsApp
Sosyal Medya

Ordu’da ‘Yaban Çilekleri’ Gösterime Giriyor

“YABAN ÇİLEKLERİ” SİNEMASEVERLE BULUŞUYOR FİLM GÖSTERİMİ 20 ARALIK PAZARTESİ SAAT 19.00’DA

“YABAN ÇİLEKLERİ” SİNEMASEVERLE BULUŞUYOR

FİLM GÖSTERİMİ 20 ARALIK PAZARTESİ SAAT 19.00’DA OBBKT’DA

Ordu Büyükşehir Belediyesinin kültür sanat etkinlikleri aralık ayı programı kapsamında dram filmi “Yaban Çilekleri” Ordulularla buluşuyor.

Ordu Büyükşehir Belediyesi Kültür, Turizm ve Sanat Dairesi Başkanlığı tarafından hazırlanan aralık ayı etkinlikleri devam ediyor. Ordu Büyükşehir Belediyesi bu kapsamda Yönetmenliğini Ingmar Bergman’ın yaptığı İsveç yapımı “Yaban Çilekleri” filmini izleyici ile buluşturacak.

Kazandığı onur ödülünü almak üzere yolculuğa çıkan Profesör Isak Borg’un seyahati boyunca, geçmişiyle yüzleşmek, yaşam boyu sürdürdüğü bazı hataları idrak etmek ve yaklaşan ölümünü kabullenmek durumunda kalmasını konu edinen “Yaban Çilekleri” filminin gösterimi 20 Aralık Pazartesi saat: 19.00’da Ordu Büyükşehir Belediyesi Karadeniz Tiyatrosunda gerçekleştirilecek.